dimarts, 2 de setembre del 2014

Seguim


Bona tarda nois i noies! Ara hem trobo amb la part teòrica practicament acabada després d'haver tingut que reduir el meu treball a la meitat . De moment puc dir que el meu treball tindrà quatre blocs informació. El primer bloc estara format per una introducció rapida al màrqueting , després seguiré amb una mica per sobre el màrqueting mix . Tot seguit m'especialitzaré en els dos últims blocs que seran el pla de màrqueting i el consumidor , el nucli del meu treball. La part practica ja es troba planificada des de fa temps i en unes setmanes em reuniré amb les corresponents persones.


Tinc pendent posar-me en contacte amb les associacions de comerciants de Sabadell perque m'ajudin a desenvolupar el meu treball . Finalment enquesta serà últim que faré .


Ja queda poc!



"Todo lo que haga para añadir valor es marketing"

Seth Godin


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada