diumenge, 10 d’agost del 2014

Al 20 %

Bona tarda!


Avui dia hem trobo al 20 % del meu treball. Tinc índex finalitzat , i la part teòrica quasi feta. De la part practica a més de tenir-la planificada ja tinc previstes reunions i entrevistes. EL meu objectiu era tenir a l'estiu un 80 % fet , però el temps passa massa ràpid. Vull comentar que la part teòrica sorgeix d'un treball " Fundaments del Màrqueting i de dos llibres de text que mostren el màrqueting bàsic. L'apartat que dedicaré a IKEA es troba mig començat , amb pressa d'apunts i el circuit fet , encara aniré un altre dia per prendre notes.

Finalment cal dir que el meu treball serà extens , i que avui mateix ,  hem poso les piles.


Fins a un altre!


"Concretar una venda és important, però aconseguir la fidelitat dels clients és vital" 

Stan Rapp



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada